П`ятниця, 22.10.2021, 19:21
Приветствую Вас Гість | RSS

Математика без меж!

Сайт Халанчук Л.В.
Время жизни сайта
Наш опрос
Оцените мой сайт
Всього відповідей: 37
Погода
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Блог

Актуальність і перспективність досвіду

 

Всі добре розуміють, що клас складається з учнів з неоднаковим розвитком і ступенем підготовленості, різною успішністю і різним відношенням до навчання, різними інтересами і станом здоров'я. Вчитель не може при традиційній організації навчання орієнтуватися на всіх одночасно. І тому він змушений вести навчання орієнтуючись на середній рівень – на середній  розвиток, середню підготовленість, середню успішність – інакше кажучи, він будує навчання, орієнтуючись на деякого міфічного “середнього” учня. Це неминуче призводить до того, що “сильні” учні штучно стримуються в своєму розвитку, втрачають інтерес до навчання, яке не вимагає від них розумової напруги, а “слабкі” учні приречені на хронічне відставання, вони також втрачають інтерес до навчання, яке вимагає від них дуже великої розумової напруги.

  &nb ... Читати далі »

Переглядів: 240 | Додав: larisavh2201 | Дата: 27.11.2015 | Коментарі (0)

Переглядів: 230 | Додав: larisavh2201 | Дата: 22.11.2015 | Коментарі (0)

Переглядів: 210 | Додав: larisavh2201 | Дата: 22.11.2015 | Коментарі (0)

Переглядів: 176 | Додав: larisavh2201 | Дата: 22.11.2015 | Коментарі (0)

Диференціація - це реалізація принципу диференційованого підходу, який передбачає врахування відмінностей між групами учнів за їхніми інтересами, рівнем знань, научуваності, тощо. В такому випадку диференціацію ми можемо розглядати як ефективний метод навчання, який передбачає застосування індивідуального підходу, урахування нахилів учнів, їх здібностей, як творчих так і розумових. На сучасному етапі диференційований підхід застосовується досить активно у навчальних закладах. Діти сприймають матеріал на тому рівні, на якому їм це доступно, що не призводить до усереднення. Вчителі в свою чергу намагаються забезпечити учням цей доступний рівень, використовуючи при цьому як власний досвід, так і напрацювання колег.

Вчитель має розуміти, що за диференціацією учнів стоїть також складання для них певних завдань, які будуть для них оптимальними не лише по рівню розвитку та успішності, а й урахуванням їх здібностей, нахилів.

У допомозі при засвоєнні знань учнями на відповідн ... Читати далі »

Переглядів: 214 | Додав: larisavh2201 | Дата: 21.11.2015 | Коментарі (0)

Методичні рекомендації щодо підвищення ефективності здійснення диференціації навчання у середній школі

Педагог має визначити, знати, ураховувати індивідуальні особливості своїх учнів, їхній фізичний розвиток, темперамент характер, волю, мислення, почуття, інтереси, щоб спираючись на позитивне, усувати негативні і їхній діяльності і поведінці. Тільки за цієї умови можливе виховання цілісної, гармонійно розвиненої індивідуальності та повноцінної особистості. Результати підтверджують необхідність застосування у навчальному процесі принципу індивідуалізації навчання та особливо індивідуального підходу до різних категорій учнів.

Значущість і потреба диференційованого підходу в шкільній практиці не викликає сумніву. Тому основну увагу звернімо не на доведення того, як це важливо, а на ті побічні питання, що виникають у вчителя при спробі впровадити диференційований підхід у реальних класах і з ре ... Читати далі »

Переглядів: 235 | Додав: larisavh2201 | Дата: 21.11.2015 | Коментарі (0)

Використання різнорівневих завдань як ефективний метод забезпечення диференціації навчання

Однією із складової успіху засвоєння знань учнями на відповідному їм рівні та допомоги вчителю при організації роботи на уроці є різнорівневі завдання. Тобто вчитель має розуміти, що за диференціацією учнів стоїть також складання для них певних завдань, які будуть для них оптимальними не лише по рівню розвитку та успішності, а й урахуванням їх здібностей, нахилів. Подана нижче схема є опорною для складання різнорівневих завдань.

... Читати далі »
Переглядів: 218 | Додав: larisavh2201 | Дата: 21.11.2015 | Коментарі (0)

Переглядів: 215 | Додав: larisavh2201 | Дата: 21.11.2015 | Коментарі (0)

Переглядів: 228 | Додав: larisavh2201 | Дата: 15.11.2015 | Коментарі (1)

2008 Індивідуалізація та диференціація навчання як умова формування базових компетентностей на уроках математики
Переглядів: 387 | Додав: larisavh2201 | Дата: 25.09.2011 | Коментарі (0)

« 1 2 3 4 5 »
Часы
Вход на сайт
Поиск
Календарь
«  Жовтень 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Иллюзии