Вівторок, 12.12.2017, 21:02
Приветствую Вас Гість | RSS

Математика без меж!

Сайт Халанчук Л.В.
Время жизни сайта
Наш опрос
Оцените мой сайт
Всього відповідей: 33
Погода
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Веб-квест 2016

Веб-квест для учнів

"У СВІТІ МАТЕМАТИКИ"

Нещодавно до мене зазирнув батько одного здібного учня і поскаржився, що той вже не хоче нічому вчитися. Його син вже вивчив чотири арифметичні дії, а більше, на його думку, йому не треба. Але батько не зовсім добре вчився в школі, тому не зміг пояснити синові, для чого далі вивчати математику.

В нагороду за мої майбутні спроби навчити його сина він віддав мені стареньку скриньку. Вона не була йому потрібна, оскільки не відчинялася. Цікаво, що на ній були намальовані якісь дивні знаки, а, що з ними робити, він не знав.

Але я зрозуміла, що то не проста скринька! Вона містить давню таємницю...

Кожен знак  на скриньці містить свою історію. Давайте разом розгадаємо ці тайни. В цьому мені допоможе ще й мій знайомий професор. Але він дуже зайнятий, тому ми будемо зустрічатися раз на тиждень. Щотижня ми будемо дізнаватися нові історії, знаходити в них потрібну інформацію, щоб потім відчинити нашу скриньку.

Отже, раз на тиждень у вівторок о 16-00 ви отримуєте умову завдання, виконуєте його, надсилаєте відповіді на мою пошту larisavh2201@gmail.com або Вконтакте на мою сторінку до 20-00 наступного понеділка. Результати виконання завдань будуть розміщені на найближчих вихідних. Всього маємо 5 завдань, а отже і 5 тижнів. Наприкінці, ми дізнаємося, що знаходиться в скриньці, та хто отримає звання найкращого дослідника (їх може бути декілька)

 

Завдання 1

Дорогі друзі! Професору вдалося розшифрувати першу історію, але деякі символи не були розгадані. Давайте спробуємо відновити текст:

Я бачив на власні очі, як в природі застосовується послідовність чисел ..., яка була відома ще в Давній Індії. Там її використовували в метричних науках (просодії - складали вірші) набагато раніше, ніж у Європі про цю послідовність взагалі дізнались. Послідовність назвали на честь вченого ..., який написав про неї в своїй праці ... у 1202 році, в якій намагався обчислити популяцію ... (напевно, деяких тварин).

Давайте заповнимо всі пропуски. дайте відповіді на наступні питання (кожна правильна відповідь - 1 бал):

1. Назвіть цю послідовність

2. Назвіть вказаного вченого

3. Назвіть працю цього вченого, про яку йде мова

4. Назвіть тварин, популяцію яких намагався обчислити вчений

5. Оскільки застосування послідовності можна побачити на власні очі, знайдіть на каналі ютуб відео, яке б це демонструвало, та дайте посилання на нього

 

Завдання 2

Нарешті наш професор розшифрував наступну історію, але в ній так само є пропущені слова:

Я дуже люблю мультфільм ... про подорож діснеєвського персонажа ... до країни Матемагії. Там він зустрів давнього вченого ..., що створив власну ... школу. А як цікаво за допомогою математики наш подорожуючий грав у гру ..., там так багато всього наплутав, але все одно його шар досяг свого результату. А в іншій стратегічній грі ..., його перевдягли у дівчинку ... з усім відомої казки ..., яку написав ...

Дайте відповіді на наступні питання (кожна відповідь - 1 бал):

1. Як називається мультфільм

2. Дайте посилання на цей мультфільм

3. Як звуть цього діснеєвського персонажа

4. Як звуть вченого

5. Яку назву має школа цього вченого

6. Назвіть гру, в якій було наплутано

7. Назвіть гру, в якій персонажа перевдягли в дівчинку

8. Як звуть цю дівчинку

9. Назвіть казку про цю дівчинку

10. Назвіть автора цієї казки

11. Створіть демотиватор про одну з пригод нашого персонажа в цій країні Матемагії

Сервіси для створення мотиваторів/демотиваторів:

 

Завдання 3

Ось професор приніс ще одну історію:

"Повчальним став комедійно-фантастичний мультфільм "... ...", в якому розповідається про школяра ... . Одного разу в його зошиті ожила намальованая ним пташка, яка покликала з собою ... , разом вони намагалися переконати школяра виконати літні вправи. Але він не послухав іх і відправився на острів ... разом з ... , які його туди відправили. Там він зустрів різних тварин, що постраждали від неправильного розвязку задач: ... , який був дуже легким, що потів улетів; ... , які не могли зустрітися з родичами; ... і ... , які злилися у одну невідому тварину. Там ще стався потоп і аварія через зіткнення ... . Але хлопчикові допомогла виправити ситуацію ... , яка показала йому шлях додому"

Надайте відповіді на наступні питання (по 1 балу за кожну правильну відповідь):

1. Як називається мультфільм?

2. Дайте посилання на цей мультфільм.

3. Як звали школяра?

4. Кого покликала з собою пташка?

5. Як називався острів?

6. З ким школяр відправився на острів?

7. Назвіть тварин, яких він зустрів на острові (за кожну по 1 балу).

8. Через зіткнення чого сталася аварія?

9. Хто показав хлопчикові шлях додому?

 

Часы
Вход на сайт
Поиск
Календарь
«  Грудень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Иллюзии