П`ятниця, 29.03.2024, 08:55
Приветствую Вас Гість | RSS

Математика без меж!

Сайт Халанчук Л.В.
Время жизни сайта
Наш опрос
Оцените мой сайт
Всього відповідей: 37
Погода
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Блог

Главная » 2015 » Листопад » 27 » Актуальність і перспективність досвіду
19:24
Актуальність і перспективність досвіду

Актуальність і перспективність досвіду

 

Всі добре розуміють, що клас складається з учнів з неоднаковим розвитком і ступенем підготовленості, різною успішністю і різним відношенням до навчання, різними інтересами і станом здоров'я. Вчитель не може при традиційній організації навчання орієнтуватися на всіх одночасно. І тому він змушений вести навчання орієнтуючись на середній рівень – на середній  розвиток, середню підготовленість, середню успішність – інакше кажучи, він будує навчання, орієнтуючись на деякого міфічного “середнього” учня. Це неминуче призводить до того, що “сильні” учні штучно стримуються в своєму розвитку, втрачають інтерес до навчання, яке не вимагає від них розумової напруги, а “слабкі” учні приречені на хронічне відставання, вони також втрачають інтерес до навчання, яке вимагає від них дуже великої розумової напруги.

       Ті, хто відносяться до “середніх”, теж дуже різні, з різними інтересами і схильностями, з різними особливостями сприйняття, уяви, мислення. Одному необхідна ґрунтовна опора на наочні образи і уявлення, інший менш потребує цього. Один повільний, іншого відрізняє відносна швидкість розумового орієнтування. Один запам'ятовує швидко, але не міцно, інший – поволі, але продуктивно; один привчений організовано працювати, інший працює в залежності від настрою, нервово і нерівно; один займається охоче, інший – з примусу.

     Майстерність сучасного вчителя проявляється в тому, щоб  створити на уроці оптимальні умови для розумового розвитку кожного, щоб подолати постійно виникаючі суперечності між масовим характером навчання і індивідуальним способом засвоєння знань і умінь. Все це приводить до необхідності використання рівневої диференціації на уроках математики. В умовах диференційованого навчання комфортно відчувають себе сильні і слабкі учні. В умовах диференціації школа до кожного учня відноситься як до унікальної, неповторної особи. Залишаючись в рамках класно-урочної системи і використовуючи при цьому диференціацію навчання, ми зможемо наблизитися до особистої орієнтації освітнього процесу.

Просмотров: 321 | Добавил: larisavh2201 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Часы
Вход на сайт
Поиск
Календарь
«  Листопад 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Иллюзии