Середа, 17.04.2024, 02:04
Приветствую Вас Гість | RSS

Математика без меж!

Сайт Халанчук Л.В.
Время жизни сайта
Наш опрос
Оцените мой сайт
Всього відповідей: 37
Погода
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Блог

Главная » 2015 » Листопад » 27

Переглядів: 248 | Додав: larisavh2201 | Дата: 27.11.2015 | Коментарі (0)

Що ж таке диференціація? В перекладі з латинського “difference” означає розділення, розшарування цілого на різні частини, форми, ступені.

Диференційоване навчання – це:

1.  Форма організації навчального процесу, при якій вчитель працює з групою учнів, складеною з урахуванням деяких особливих, значущих загальних якостей для навчального процесу;

2. Частина загальної дидактичної системи, яка забезпечує спеціалізацію навчального процесу для різних груп дітей.

 Диференціація навчання (диференційований підхід в навчанні) – це:

1. Створення різноманітних умов навчання для різних шкіл, класів, груп з метою ефективного використання особливостей контингенту учнів для одержання запланованих результатів навченості.

2. Комплекс методичних, психолого-педагогічних і організаційно-управлінських заходів, що забезпечують навчання в гомогенних групах.

 Принцип диференціації навчання – положення, згідно ... Читати далі »

Переглядів: 267 | Додав: larisavh2201 | Дата: 27.11.2015 | Коментарі (0)

Актуальність і перспективність досвіду

 

Всі добре розуміють, що клас складається з учнів з неоднаковим розвитком і ступенем підготовленості, різною успішністю і різним відношенням до навчання, різними інтересами і станом здоров'я. Вчитель не може при традиційній організації навчання орієнтуватися на всіх одночасно. І тому він змушений вести навчання орієнтуючись на середній рівень – на середній  розвиток, середню підготовленість, середню успішність – інакше кажучи, він будує навчання, орієнтуючись на деякого міфічного “середнього” учня. Це неминуче призводить до того, що “сильні” учні штучно стримуються в своєму розвитку, втрачають інтерес до навчання, яке не вимагає від них розумової напруги, а “слабкі” учні приречені на хронічне відставання, вони також втрачають інтерес до навчання, яке вимагає від них дуже великої розумової напруги.

  &nb ... Читати далі »

Переглядів: 322 | Додав: larisavh2201 | Дата: 27.11.2015 | Коментарі (0)

Часы
Вход на сайт
Поиск
Календарь
«  Листопад 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Иллюзии