Четвер, 02.12.2021, 04:16
Приветствую Вас Гість | RSS

Математика без меж!

Сайт Халанчук Л.В.
Время жизни сайта
Наш опрос
Оцените мой сайт
Всього відповідей: 37
Погода
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Блог

Главная » 2015 » Листопад » 21 » Використання різнорівневих завдань як ефективний метод забезпечення диференціації навчання
14:49
Використання різнорівневих завдань як ефективний метод забезпечення диференціації навчання

Використання різнорівневих завдань як ефективний метод забезпечення диференціації навчання

Однією із складової успіху засвоєння знань учнями на відповідному їм рівні та допомоги вчителю при організації роботи на уроці є різнорівневі завдання. Тобто вчитель має розуміти, що за диференціацією учнів стоїть також складання для них певних завдань, які будуть для них оптимальними не лише по рівню розвитку та успішності, а й урахуванням їх здібностей, нахилів. Подана нижче схема є опорною для складання різнорівневих завдань.

Задача навчання Вимоги до умінь учнів Відповідність рівню засвоєння Зміст завдання
Формування фактичних знань Уміти відтворювати терміни, поняття, означення Репродуктивний (пізнання) – формальні знання. Вид пам’яті - механічний 1. Що називається 2. Що таке 3. Дайте означення
Формування фактичних знань (поняття, факти) Уміти відтворювати, пояснювати, підтверджувати прикладами Репродуктивний (розуміння) – елементарні знання. Вид пам’яті - механічний 1.Скласти методом простої підстановки 2. Знайти в тексті 3. Пояснити Завдання на використання елементарних знань для пояснення типових (стандартних) прикладів, явищ
Формування уміння застосовувати знання на практиці Уміти відтворювати знання, пізнавати їх в новій ситуації Конструктивний (елементарні уміння). Вид пам’яті - логічний Завдання на використання знань за взірцем, пред’явлене учню в нестандартній ситуації (перед використанням знань їх потрібно перетворити)
Формування уміння творчо використовувати наявні знання Уміти здійснювати перенесення знань в нову ситуацію Творче (перенесення) – вище уміння. Утворення нових психічних структур Творчі завдання
 

У процесі використання диференційованих завдань необхідно здійснювати поступовий перехід від колективних форм роботи учнів до частково самостійних і повністю самостійних у межах уроку або системи уроків. Такий підхід дає можливість учням брати участь у виконанні завдань, складність яких зростає.

Система диференційованих навчальних завдань повинна:

-   забезпечити різний темп просування в засвоєнні знань, умінь і навичок різними за рівнями розумового розвитку на даному етапі навчання учнями, забезпечувати при цьому засвоєння, застосування, а також необхідне закріплення вивчаємих понять.

-   будується за принципом поступового зростання складності, забезпечувати спочатку рівень обов’язкової підготовки, як основу диференціації навчання;

-   сприяти загальному розвитку учнів;

-   відповідати конкретним дидактичним цілям уроку, етапу навчання і узгоджуватися з формами навчальної діяльності;

-   будуватися на базі діючих підручників з притягненням додаткового дидактичного матеріалу;

-   мати завдання трьох рівней, які відповідали б розробленим в психології та методиці навчання іноземної мови рекомендаціям відповідно складності, трудності і ступеня проблемності, а також відомим в дидактиці рівням засвоєння знань і способів дій.

Просмотров: 227 | Добавил: larisavh2201 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Часы
Вход на сайт
Поиск
Календарь
«  Листопад 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Иллюзии